Labels

18 октября 2013 г.

СП: пятый разворот альбома


Дуже довго моя муза десь пила чай.. Я кілька разів розкладала папір, перекладала та назад все ховала.. Але позавчора буквально за один день все склалося дуже класно. Мій п'ятий розворот містить 6 фото з нашими друзями. Вирішила один розворот зробити без розкладок, щоб ми спробували і такий варіант (в цьому розвороті від мене певно буде саме менше слів за всі розвороти). І ще одразу скажу, що сторінки абсолютно ідентичні - тільки трошки декор різний. Знову ж не буду дуже детально описувати як ми робимо фон. Нагадаю тільки основні моменти: беремо 2 листа акварельного паперу та 2 листа скрап-паперу. Акварельний обрізаємо до розмірів 20,5см х 29,5 см. Зі скрап-папером також все як і минулий раз: від листа 30х30см відрізуємо смужку висотою 20см. Так робимо з обидвома листами. Смужки по 10см відкладаємо до етапу прикрас та до створення останнього розвороту. Папір, що залишився (той, що висотою 20см) ми розрізаємо по довжині на кусочки шириною 20см та 9см. Таким чином, ми маємо 2 відрізка розміром 20х20см і 2 відрізка розміром 9х20см. Також на цьому розвороті я використала свою недавню покупку - дуже тоненьку кальку (закупила 11 різних малюнків по 5 листів і тепер буду використовувати всюди)) розміром 9,5 х 20, які я прилаштувала на клаптиках скрап-паперу 20 х 20см.



Отже, на крапельку клею приклеюю до акварельного паперу весь скрап-папір і кальку. Фіксую просто для того, щоб було зручно пришивати. Також я вирішила використати як основний декор сторінки - серветки. Тут на фото приклеєна тільки одна, але потім мені її стало мало і я зробила серветки потрійними.



Після цього можна сміливо пришивати: по периметру звичайною строчкою, а всі стики паперу та кальки - зигзагом. Також прошила серветки, щоб вони не загинались та не рвались при закриванні сторінок.







З розмірами фото я награлась в своє задоволення і навіть не скажу чітких розмірів. Тобто це була суто інтуїтивна обрізка зайвого фону. Перекладала купу разів і зупинилась на такому розташуванні фото. На кожному фото зробила по одному дирокольному кутику і спочатку пришила всі фото тільки з трьох сторін (думала використаю як кишеньки, але потім передумала):






Під кожне фото я вирішила пришити по 2 види стрічок, прикрашала сторінки наклейками (їх також прошиваю), вирубками та звичайно рідким жемчугом ))

























Ось такі сторіночки в мене вийшли )) Дуже сподіваюсь, що все зрозуміло і свою порцію натхнення я вам передала (не дивлячись на мало тексту) ))




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 

Группа вКонтакте

Постоянные читатели

Facebook

Статистика