Labels

18 октября 2013 г.

СП: четвертый разворот альбома


Мій четвертий розворот присвячений фото, де ми з чоловіком двоє вже після вінчання. Так би мовити, новий етап в нашому житті )) Знову ж не буду дуже детально описувати як ми робимо фон. Нагадаю тільки основні моменти: беремо 2 листа акварельного паперу та 2 листа скрап-паперу. Акварельний обрізаємо до розмірів 20,5см х 29,5 см. Зі скрап-папером також все як і минулий раз: від листа 30х30см відрізуємо смужку висотою 20см. Так робимо з обидвома листами. Смужки по 10см відкладаємо до етапу прикрас та до створення останнього розвороту. Папір, що залишився (той, що висотою 20см) ми розрізаємо по довжині на кусочки шириною 20см та 9см. Таким чином, ми маємо 2 відрізка розміром 20х20см і 2 відрізка розміром 9х20см. Також на цьому розвороті я використала тоненькі смужки, які лишилися після розрізання на 20 та 9 см і смужки дирокольного мережива, яке зробила дироколом Тані (Метелик).






Отже, на крапельку клею приклеюю до акварельного паперу: клаптики 20х20см, 20х9см, 1,5х20см, а також одне фото, яке буде нижнім у розкладці. Дирокольне мереживо ще не приклеюю.



З акварельного паперу (або як я - зі скрап-паперу) вирізаємо клаптик розміром 15х15,8см. Згинаємо його по стороні 15см на відстані 10,8см, та на крапельку клею приклеюємо його під нижнє фото. Приклеївши та вирівнявши все - пришиваємо фото по трьом сторонам (четверту просто немає сенсу, бо там буде дирокольне мереживо).



Після цього прикладаємо дирокольне мереживо, та прошиваємо сторінку по периметру:


Тепер можна прошивати зигзагом по місцях стику паперу, а також остаточно прикріпити розкладку:



Справа від розкладки я пришила фото (обрізав його до розмірів 10х12см), одночасно пришиваючи декор (бульбашки та стрічку).





Тепер можна приклеїти (не шити!) фото на верхню сторінку розкладки, після чого поставити це все під прес. Через півгодини фіксую розкладку анкером.


Основний акцент сторінки я вирішила зробити на кручених квітах. Довго їх прикладала, та думала як ще задекорувати і вирішила зробити так. Під квіти я пришила подвійні листочки з паперу (щільного офісного та скрап), зверху на силікон квіти, а між ними та навколо - напівперлинки.







Більше вирішила нічого не використовувати, окрім рідкого жемчугу звичайно.




Ось така вийшла сторінка:


А ось так вона виглядає з відкритою розкладкою:


Сторінку до пари я робила абсолютно однаковою, тільки декор інакший. Отже, пришила довжелезну стрічку у вигляді зібранної оборочки, а із залишків зробила одну кручену квітку.





Розкладка так само закривається на анкер. 


А от зверху я приклеїла чипборд )) Дуууже він мені подобається ))


Ну і жемчуг звичайно:


Ось така сторіночка:


А ось так вона виглядає з відкритою розкладкою:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 

Группа вКонтакте

Постоянные читатели

Facebook

Статистика