Labels

18 октября 2013 г.

СП: третий разворот альбома


Мій третій розворот присвячений фото з родиною (може ще хтось не знає, але у мене був шлюб в один день з сестрою: у нас були майже однакові плаття, однакові букети і в церкві ми були одна за одною по черзі). Вже не буду дуже детально описувати як ми робимо фон (ви ж вже досвідчені скрап-майстрині? )). Нагадаю тільки основні моменти: беремо 2 листа акварельного паперу та 2 листа скрап-паперу. Акварельний обрізаємо до розмірів 20,5см х 29,5 см. Зі скрап-папером також все як і минулий раз: від листа 30х30см відрізуємо смужку висотою 20см. Так робимо з обидвома листами. Смужки по 10см відкладаємо до етапу прикрас та до створення останнього розвороту. Папір, що залишився (той, що висотою 20см) ми розрізаємо по довжині на кусочки шириною 20см та 9см. Таким чином, ми маємо 2 відрізка розміром 20х20см і 2 відрізка розміром 9х20см. Саме їх і пришиваємо до акварельного паперу.







Отже, прикладала я прикладала свої фото і вирішила зробити одне фото центральне, а решта в кишеньку. Спочатку зайнялась декором центрального фото. Для цього зі скрап-паперу (можна замінити акварельним - в мене просто був зайвий листок) вирізаю прямокутник розміром 10,8 х 15,8см. Роблю в ньому прорізи для фото і заокруглюю. І одразу пришиваю фото разом із декором (прозора плівка з відповідним написом):







Кишеньки я вирішила зробити із прозорої плівки, щоб не закривати дуже фон. Отже, як я її декорувала. Нагадую, що я все пришиваю, але перед цим даю по капельці клею, щоб папір не їздив під час шиття. Отже, розмір моєї плівки - 25 х 16см (але варто по висоті взяти 14 і менше). По центру по довжині прикладаю паперове мереживо (приклеюю на крапельку):



На мереживо також на крапельку клею прикладаю своє центральне фото, вирівнюю щоб було рівненько і пришиваю центральне фото до плівки (чомусь не сфоткала пришите):



Після цього можна пришивати плівку по трьом сторонам до фону:








І прошиваємо плівку по середині, зверху від центрального фото, щоб розмітити наші кишеньки:



Тепер займемося фото, які будуть в кишеньках. Для них з акварельного паперу вирізаю прямокутники розміром 10,8 х 15,8см. Так само роблю прорізи для фото та заокруглюю кути. І пришиваю фото до акварельного паперу, одночасно пришиваючи стрічки. Стрічки носять як декоративний характер, так й функціональний - за них дуже зручно витягувати фото з кишень:



Ось так пройшла примірка ))


З прикрас використала тільки наклейку квітів та багато рідкого жемчугу. Чомусь все решта мені здалося зайвим:







Ось так виглядає моя п"ята сторінка:


Другу сторінку я вирішила зробити повністю аналогічною першій, але в мене було на одне фото більше і я ніяк не хотіла відмовитись від будь-якого.. Тому було вирішено  замінити центральне фото невеличкою розкладкою. Для цього з акварельного паперу вирізала прямокутник розміром 10,8 х 15,8 см, а зі скрап-паперу прямокутник розміром 13 х 15,8см.  З меншим прямокутником все зрозуміло - зробила кутики, заокруглила. Більший зігнула так, щоб було місце чітко під фото 10,8 х 15,8 см, а решта використовуємо для шиття. Також зробила кутики і заокруглила. Фото буду кріпити з білої сторони скрап-паперу (в мене односторонній), щоб при відкритті розкладки була гарна кольорова сторона. Але фото не пришиваю, бо на зворотній стороні буде негарно строчка.



На менший прямокутник фото пришиваю, а для більшого прямокутника просто прошиваю фото:





Більший прямокутник декорую штампами (з кольором я звичайно псіханула, але вже як є) і приклеюю фото (не пришиваю!!!). Після проклейки - півгодини прес:





На плівку злегка приклеюємо нижнє фото, а під нього також на крапельку клею приставляємо верхну сторінку розкладки. Кілька разів відкриваємо\закриваємо, вирівнюємо всі сторони:



Коли все гарно закривається і все рівненько - пришиваємо нижнє фото по периметру:



Тепер можна пришити плівку до фону:




Аналогічно попередній сторінці роблю фото для кишеньок:


Куточки верхньої сторінки розкладки задекорувала четвертинками серветочок, бо щось я протупила і були видимі кути фото та зворотня сторона шиття. Розкладка тримається за рахунок анкера:





З декору так само наклейки квітів та рідкий жемчуг:






Ось така шоста сторіночка (екватор!!):

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 

Группа вКонтакте

Постоянные читатели

Facebook

Статистика