Labels

18 октября 2013 г.

Что делать с чипбордом?


Другий міні-МК до четвертого розвороту буде присвячений роботі з чипбордом. Я скуповую його дуже давно, але нормально працювати навчилася буквально місяць тому. Ніяк не могла опрацювати його так, щоб кінцевий результат мені подобався (біля 15 чипбордів просто викинула після невдалих спроб). Тому хочу поділитися та залучити вас до роботи з цим цікавим матеріалом (великий вибір якого є моєму СП).

Отже, чипборд - це різні форми, рамочки, предмети та надписи, вирізані з картону товщиною 2мм. Частіше всього він темний та трошки маститься по краях. Для роботи нам будуть потрібні наступні матеріали: сам чипборд, акрилова фарба потрібного кольору (частіше всього біла), спонж (також додатково варто мати невеликий пензлик та пінцет). Працювати будемо на звичайному офісному папері.

Саме головне в роботі з чипбордом: не спішити та дати висохнути кожному шару фарби!! Якщо буде нетерплячка та на картон накласти одразу багато фарби - чипборд розмокне та втратить свою форму.


Витискаємо трошки фарби на папір та спонжем "прочпокуємо" чипборд фарбою. На фото у мене, як виявилось, забагато фарби. Також відмічу, що не варто спонжем малювати як пензликом, тому що залишки фарби позбираються на зрізах.



Після першого фарбування чипборд буде виглядати досить неохайно:


От тепер нам й знадобляться пінцет та пензлик. Повертаючи чипборд пінцетом в різні сторони, та уважно придивляючись, пензликом зафарбовуємо всі торці:



Дуже уважно дивіться чи все добре зафарбувалося. Бо, наприклад, я думала, що вже все, а на фото побачила де є ще незафарбовані місця:



Отже, коли ми все-все-все гарно профарбуємо (пам"ятаєте, що даємо висохнути кожному шару фарби?!), то будемо мати ось таку красу:



Такий чипборд вже можна використовувати (на власне, і непофарбований можна використати, якщо він підходить по стилю та кольору), а можна ще з ним попрацювати, тобто прикрасити. Які є варіанти: чорнилами затонувати, проштампувати, покрити глітером (до речі він є в АртХатці недорогий у пакетиках) та ін. Оскільки в мене є певні специфічні інструменти, то я використала техніку гарячого ембосінгу. На чипборд прозорим дуже липким чорнилом наноситься малюнок (штамп) і посипається спеціальною пудрою:



Потім це все нагрівається спеціальним феном (його можна замінити праскою або електричною плиткою - гугл в поміч)), пудра плавиться та стає глянцевою:



Та на останок привідкрию завісу таємниці, та покажу трішечки мій четвертий розворот, для якого я й декорувала цей чипборд:


1 комментарий:

  1. Дякую за цікавий МК!Я теж на них присіла, то я в тебе в гостях не за горами буду;))

    ОтветитьУдалить

 

Группа вКонтакте

Постоянные читатели

Facebook

Статистика