Labels

18 октября 2013 г.

Крученные цветы из ткани


Можливо хтось з вас вже давно знає, вміє та робить такі квіти, але особисто я тільки на цих вихідних нарешті спробувала крутити цю красу і закохалася )) Робила вперше для блокноту (оновила систему зберігання штампів - хто був у 5-ниці, пам"ятає, що мої штампи розсипалися просто в руках) і однозначно вирішила, що використаю ці квіточки у альбомі (навіть думаю, що і на обкладинці, але час покаже).
Отже, з щільного паперу (я брала обрізки акварельного) вирізаємо коло (ну або як в мене - щось подібне на коло). Ножем робимо прорізи посередині навхрест (хоча мені здається стане просто лінії), та проводимо в прорізи тканину. Під тканиною я маю на увазі або стрічки (от на фото я крутила одразу 3 стрічки), або обрізки тканини.



Зі зворотнього боку фіксуємо тканину силіконом.


І починаємо крутити. Крутимо обов"язково проти часової стрілки та скручуємо у коло, постійно приклеюючи силіконом.



Крутимо до потрібного розміру квіточки, але маємо лишити хвостик, приблизно такий:


Хвостик загинаємо на зворотню сторону та також фіксуємо силіконом. Скоріше всього що у вас будуть видимі залишки паперу та силікону, як в мене:



Але так і має бути ) Акуратно обрізаємо все зайве ножицями та отримуємо ось таку красу:



Ось така була моя перша спроба на блокнот. Мені дуже подобається, коли з таких квітів стирчать ниточки та зворотня сторона тканини (але звичайно це має пасувати тематиці роботи):


Комментариев нет:

Отправить комментарий

 

Группа вКонтакте

Постоянные читатели

Facebook

Статистика